Blickwinkel - Portal
Biel Ellen

Wie man ein erfolgreiches Produkt entwickelt und warum Sie Pre-La benoetigen

Die Unternehmen stehen immer unter dem Druck, neue Produktideen zu entwickeln. Die Realität ist jedoch, dass der Weg von der ersten Idee zu einer erfolgreichen Produkteinführung schwierig und mit vielen komplizierten Herausforderungen verbunden ist. Tatsache ist jedoch, dass der gesamte Weg von der ersten Idee bis zur erfolgreichen Produkteinführung ein schwieriger und gepflasterter Prozess mit vielen komplizierten Herausforderungen ist. In diesem Artikel werfen wir einen Blick auf die wichtigsten Pre-Launch-Strategien, die Sie in Ihren Pre-Launch-Plan aufnehmen können.


For a product to become successful you have to analyze your competitors, identify target audience and validate your product to ensure that the right solution is being created. The next step is product strategy that should be like a map that guides each and every step of product development, from the very early stages, through the first product concept, to marketing. Customers are influenced not only by marketing but also by the behavior and decisions of other customers. For example, the goal of pre-launch marketing is to tell your target audience that you have an idea for an app and make them excited about it. When the app is finally released will successful pre-launch marketing, customers will flock to it, increasing curiosity around the app and convincing even more customers to check it out. Other important thing is feedback loop. Feedback loops can also be incorporated in product development and marketing, allowing companies to continuously optimize their products after the launch by gathering and analyzing user feedback. Sie können sich immer auf eine Marketingagentur wie ComboApp verlassen.


Verantwortlich für diesen Beitrag: Biel Ellen